nedräkning

Tio första:
Första bästa kompis: Johan på dagis
Första bil: en musse bil (sån som kalle anka har å kör runt i fast med mussa på motorhuven.)
Första husdjur: Pontus och Pricken. mina favvo kaninen...
Första semester: Oj, vi har ju rest så mycket med familjen. emn kan tänka mig att de kna hanvart ungern.. eller kanske dk om de nu räknas som semester?
Första jobb: barnvakt när jag gick i 8an. vi samna ihop pengar till vår spanien resa.
Första köpta skiva: en sån skiva med massa blandade låtar på. de va en stor gris på utsidan
Första riktiga kärlek: ehm... första pojkvän va lars från norge....men va e riktig kärlek.. skulle kunna tippa på Peter :S
Första piercing: Hål i öronen
Första konsert: magnus uggla, darin å the ark på brottet..

Nio sista:
Sista bilfärd: åkte å hämta H´s pappa å tjej på landvetter igår.
Sista filmen du såg: ett monster till svärmor
Sista ringda telefonsamtal: H
Sista bubbelbadet: Oj oj oj oj.. de måste vart iallafall 1½ år sen. om man inte räknar med bubbelbadet och kollegorna istöten i vintras... men de räknas inte...
Sista spelade CD: Ben Folds - live. huuuur bra som helst
Sista gången du grät: förra veckan.. om de blir de sista på länge nu=)
Sista måltiden: yoggie med all bran coh solrosfrön.. fast nu sitter jag och mumsar på vindruvur med


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? mmm..
Blivit arresterad? Nee... jag e för oskyldig för sånt;)
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja... fast tror inte på sånt... förutom när de kommer till kläder
Varit på TV? ....
Fått ditt hjärta krossat? mmmmm och krossat själv.. tyvärr.. flåt
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nee.. inte min stil...
Haft ett one night stand? Neeee. Förstår inte vitsen med det.
Busringt till nån? massa när jag va yngre. nu kan ja inte hålla mig..

Sju saker du har på dig:

1. v-ringad gul topp
2. Jeans - vila
3. Hårsnodd
4. bh
5. trosor
6. klocka som jag fått av mor <3
7. halsband från thailand (rasmus)

Sex saker du gjort idag:

1. gått upp 7 för jag skulle träffa en kompis i stan som sen inte kunde .. grrrr
2. gick till affären tidigt för å köpa frukost och fick stå utanför i 20 minuter innan de öppnade.. grrrr
3. tränat
4. chattat på internet
5. tittat ut och önskat att de skulle bli strålande solsken
6. insett att de inte kommer blisjukt fint väder idag:S

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. min favvo lipsyl
2. mascaran som K rekommenderade
3. dubbelsängen
4. Min klocka
5. Mobilen

Fyra länder du vill åka till:

1. Mexico ... suck.. igen.. och den härgången stanna längre än 20 minuter
2. Australien

3. USA
4. till filippinerna igen. miss you.. mahal kita!

Tre val:

Svart eller vit? vitt.. for the summer. svart när de blir tråkigt mörkt igen... inget slåt vitt mot solbränd hy
Sommar eller vinter? Sommar.. och dås ka de va riktig sommar!
Choklad eller chips? mina less fat chips..

Två saker att göra innan du dör.
1. hoppa fallskärm
2. lära mig åka på bräda Surf/snwboard

En sak du ångrar:
1. hela sista halvåret 2004... livet kanske kunde blvit annorlunda...

fast jag älskar hur mitt liv blivit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback