kom på en sak

en till kompis har ju hittat hit - A!
trodde först de va K som tjallat... men hon hittade hit ändå..
lite orolig först.. men va f*n... jag har ju inte vart rädd för att dela med mig av något i mitt liv för er..
ni va ju men mig när jag mådde som värst på HH med allt skit och hjälpte mig...
så hjärtligt välkommen!

värre är att H vet om att jag har en blogg... :S
han vet inte om hur man kommer dit. men kan K hitta mig genom å söka så kan ju H med de...
så nu måste man passa sig va man skriver... :p

men hittar du så e du välkommen.....

Kommentarer
Postat av: k

babe! illa illa att du trodde ja hade skvallrat :( inte ett ord hade jag sagt faktiskt. så d så! får skylla dig själv när du skriver kommentarer o lämnar ditt namn öppet- var ju trots allt så jag hittade dig, o inte alls genom o söka på ditt namn....trodde ja berättade d :D puss

2007-08-04 @ 10:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback