jag är äcklig!

vad händer?
började på båten fr två veckor sen..
 trodde jag fick en finne som sen blev ett stort sår som fortfarande sitter kvar på kinden
men e lugn för den har jag hunnit vänja mig vid

emn sen så har jag fått en i pannan som jag oxå trodde va en finne men osm nu är en stor och äcklig sår skorpa
och av det som brukar va ett stressutslag så finns där nu med ett sår

jag har tre stoooora sår i mitt ansikte..
variga äckliga
skulle aldrig få för mig att visa dem ens

och nu måste jag jobba med de här i ansiktet!!

för att inte göra de bättre så vaknade jag nyss och ser att min läpp där ett av såren sitter har svullnat upp sjukt mycket just för att de e så varigt..

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMA!!
hjälp mi´g!
ohn kan iallafall berätta va de e ör något!
vill sjuk skriva mig
undrar om jag får sittai kassan så här.
6 dagar utan att mamma berättar va de e
men de kan ju inte ta 3 veckor innan ett av de försvinner... ellleeeeeeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback