home alone again

Hes e ute och spela fotboll

de va meningen att jag skulle käka lunch med Hemsedalboy idag men som jag trodde så blev de inte riktigt av

lite smått irriterad eftersom jag gick upp kl 7 imorse just för att jag skulle komma iväg så jag va i stan kl 12 och så jag fick allt gjort som jag skulle innan jag åkta till stan..

men men.. sjukt pigg för att vart uppe så tidigt ...


e van vid att sov till 12 annars eftersom jag jobbar så mycket de veckorna jag är på båten...


lite rastlös nu bara. funderar på att gå ut och gå lite.. Hes lär ju inte komma tillbaka förrän om ngn timme.

schalalalalaaaa


 image274



efter som jag vart uppe å tidigt i morse tänkte jag va duktig och bege mig till affären och handla mat..
så 8.40 stod jag och bankade på konsums dörrar..
kunde de inte öppna bara för min skull?
nej då.. jag va tvungen att stå där som alla andra och vänta tills klockan stol 9.00 *pip*

blääääää






i brist på sol (jag som hade tänkt sola nu under mina lediga dagar.. men de va visst bara jag som ville ha sol så han där uppe välde bort mig så nu får jag sitta här bland alla gråa moln.... coh jag får sitta inne å tjura med min skål med vindruvor .. grrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback