fössefest

dagen innan jag och H stack till Öland begav vi oss till K´s kompis som fyllde år.
himla roligt.
hade ju bestämt mig för att inte bli för full men de slutade inte så bra
tydligen så stack jag hyffsat tidigt och ringde igenom min telefonbok..
men de va kul .har för mig att vi drack coh spela spel. H va där en stund men eftersom han skulle va nykter stack han och hyrde film.. men sen ringde jag visst mitt  filmen och ville hem för jag va lessen.. hmm
well well..


fyllo
fest



hade så himla kul

träffa gamla HH kompisaar, gamla BG kompisar och söta k... kompisar..
skratta och hade mig tills jag fick ett samtal som gjorde mig lessen.

well well..

 men i de stora hela så va de en toppen kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback