båten - igen !!!

nu sitter jag här igen.

i min nya uniform.
känne rmig lite som guide igen
skarf skjorta och kostym byxor

som om jag skulle till flygplatsen i oktober

orka ha på sig kjolen
då måste man ha strumpbyxor och de pallar inte jag

har inte med mig sånna för den delen
planen va att jag skulle köpa de innan jag steg ombord på tåget i gb
emn när jag skulle köpa biljett så inserj ag att de e slut med pengar på kortet
pinsamt

typiskty mig . handla tills de e slut utan att veta om de
:S

lite nervöst ringer jag till H och hålelr tummarna att han sittervid datorn så han kanske kan beställa biljetter åt mi..
tuuuur ( afst inet så oväntat)
så de löste siog till slut

får lön på söndag igen så de e skönt=)

snart är de göteborg igen och för första gånge i mitt liv så blir de göteborgs kalaset!
kuuuuuul
 timbuktu med K måske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback