Spontanfest i gbg

då vart man i gbg igen.

å tokfint väder e de med=)

tog bussen 8,20 igår morse för att möte henke 10,05
roligt å träffa dig igen sötnos=)
spatserade run tlite på gbgs gator. tog en glass, framkallade kort från stöten å mindes den goda tiden :)

vi kom båda fram till att de ska bli skönt å komma tillbaka tll stöten i vinter. vi känner oss lite folkskygga båda två. vi e vana vid max 2500 människor i vår omgivning. och dem träffar man ju inte på samma gång heller. men nu ser man så mycket folk .va så trött igår efterdagen i stan.

eve mötte upp oss runt lunchtid och henke tog oss till en god japans restaurang. mumma säger jag bara.
Gustav kom förbi (h´s kompis) och vi gick och satte oss på en fik. lite små sugen på vin /öl . klockan va ju 15,00 och då brukar afterskiin börja så jag tyckte de va ok att smaka på ett glas eller två. tihi

kvällen blev lite spontanfestande. henke å hans kompis kom till eve å vi drack lite å hyggesnackade. myspys. tomsa tittade även föri sen fortsatte de in till stan.


nu ska ja å eve kolla in Zara som har öppnat. lovat mig själv att inte köpa ngt. jag ska va en dukti flicka.
om en månad nalkas de ju ludvika.

har nog inte berättat de innan.
ska bli dalkulla. *japp*
flyttta in till erika tills vi ska till stöten igen. så kul de ska bli. saknar dig så sjukt mycket vännen. love you mucho!
kanske tar vägarna förvi orsa å får en guidning av jonas i björnparken, fika med anna i mora, och glöm inte alls kräftskivor som vi har lovat varann mad, eri, emma, jonas och anna!

glömt att berätta att jag ska få besök i halmstad med. simon kommer runt kristihimmel. ska bli så kul! stöten vänner tycker jag med. de finns inte så mycket å görai halmstad simon. de vet du va? kan ju köra en guidning i hemstaden.

tessie från kreta e ju hemma nu med. ska träffa henne imorgon. ska bl så kul. inte sett henne sen i oktober. altdrig träffa henne i halmstad heller. tmmen upp för apollo!

vart förresten inna å titta i apollo/kourni´s nya kontor i gbg. fin finemang!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback