Shopping-ÅNGEST!

vilken ångest
imorgon åker jag till göteborg.
visst huvudanledningen är att jag ska prata med P.
men honom ska jag ju inte träffa förrän vid 5-tiden och bussen kommer vid 10 på morgonen så kommer ju vara så nervös att jag måste shoppa något!
panik!
har bara 1½ lön kvar att leva på denna sommaren. och så som jag håller på med mobilen nu så kommer jag inte ha råd med att shoppa
suck och stön!

så nu blir de lite windowshopping:
Klicka här för en större bild på Black Velvet Bikini

letat efter bikini länge
köpte en fin i stöten som jag tycker riktigt mycket om men den e för fin för att använda tycker jag.
kanske ska köpa ngn billigare så känns de inte lika jobbigt om den bleks:S

men tycker riktigt mycket om denna bikinin från
Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback