läggdax

borde gå å lägga mig
jag vet varför jag drar mig för att lägga mig varje natt efter det att jag kommit hem
hatar att sova själv.

förstår inte det. jag har gjort det så mycket innan
 
(min säng i stöten)

. men nu när jag kommer hem till min dubbelsäng så blir de ju ännu jobbigare att sova själv. sover i en säng som gör att man känner sig så himla ensam plus att jag inte har sovit i mitt rum på ett halvår. känns så konstigt. så efter som jag inte har packat upp ännu så har jag lagt alla väskor och påsat som jag hade med mig hem på ena halvan av sängen.

visst de blir mycket stökigare men de gör att jag inte känner mig lika ensam. de e inte lika tomt i sängen. antar att jag måste lära mig att sova själv ett tag till.
ska ju flytta till ludvika i början på juni å de e en månad kvar. vem vet. kanske tittar inom Orsa och tittar till deras björnpark. J har lovat att guida mig i den lilla hålan i Dalarna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback