Hemma i Halmstad efter 5 månader iväg

lite ångest.
kom hem för två dagar sen. kändes så konstigt att komma hem. se allt som jag inte sett på 5 månader.
tänkte jag skulle börja blogga lite. har så mycket på mitt hjärta som måste ut. detta är ett ställe som kan antagligen kan skriva ganska så mycket utan att någon av alla jag känner ser det. tror inte någon av mina kompisar läser blogg.se

pust

de har hänt så mycket i mitt liv de senaste två åren.
men det senaste är att jag har kommit hem från 5 månader i stöten. "själen i sälen"
kunde inte beskriva de bättre. verkligen gemytligt. de vart precis som att komma till sin familj.

jag har jobbat som reseledare innan i 8 månader. men de va inte alls samma sak att lämna alla. där jobbade man så intensvit att man inte lärde känna alla på samma sätt som när jag vart i stöten nu. nu fick man ändå tid tillsammans när man va ledig. vi festade ihop och tillbringade mycker mer fritid tillsammans. som reseledare så va de jobb jobb jobb och när man väl inte jobbar så ville man mest äta sen gå å lägga sig för att man blev så trött.

nu har ja umgåts med mina kollegor/vänner i fem månader. dag ut och dag in. vissa lär man känna lite mer och hoppas verkligen att vi kommer att ses igen.

en som jag träffade där uppe som jag alltid kommer hålla kontakten med är E. hon är väldens bästa människa. inte träffat en kompis som henne. vi är så ruskigt lika. vi avslutar varanns meningar ibland. tycker massa om dig!
Tom så att ja ska få flytta in till henne fram till och med november när vi ska upp till stöten igen.

vem vet. om det är så att jag trivs i stöten nästa säsong med så kanske man kan fjäska till sig så att man får jobba året runt sen när  golfbanan öppnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback